plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵

رکوردشکنی مجموع ترافیک داخل و خارج کشور

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت از رکوردشکنی مجموع ترافیک داخل و خارج کشور در جریان رقابت‌های جام جهانی خبر داد.
رکوردشکنی مجموع ترافیک داخل و خارج کشور
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، امیر محمد زاده لاجوردی در این باره گفت: با پایان جام جهانی خدا قوت عرض می‌کنم به همکارانم در شرکت ارتباطات زیرساخت و اپراتورها که از ماه‌ها قبل و در حین مسابقات تمام تلاش خود را جهت توزیع محتوای سکوهای ایرانی در سراسر کشور انجام دادند تا شاهد تحقق چندین‌باره عبور ترافیک داخل کشور از مرز ۶ ترابیت‌برثانیه و رکوردشکنی مجموع ترافیک داخل و خارج باشیم.
 پیش از این هم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این باره گفته بود: امسال با تدبیر خوب سازمان صدا و سیما پخش زنده بازی‌های جام جهانی غیر از تلویزیون و رادیو از طریق سکوهای داخلی هم صورت گرفت.
وی همچنین بیان کرده بود: البته ارائه این کیفیت نتیجه زحمات چند هفته اخیر همکارانم در بخش‌های مختلف وزارتخانه و نیز همکاری اپراتورهای مخابراتی بوده تا دیدن این تصاویر برای هموطنان عزیز تجربه خوبی را رقم بزند. افزایش ظرفیت نقاط تبادل ترافیک اینترنت (IXps) در شهرهای تهران، شیراز، اصفهان، تبریز و مشهد حل مشکل اشباع (congestion) بین اپراتورها، افزایش منابع پردازشی مورد نیاز سکوهای پخش زنده و چندین اقدام دیگر از جمله کارهایی بود که در این مدت انجام شد. خوشحالم که اعلام کنم در حین بازی ایران و انگلیس، ترافیک داخل کشور بیش از ۱۵۰۰ گیگا بیت بر ثانیه افزایش یافت و رکورد جدیدی در این حوزه ثبت شد.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdca.mnmk49nu05k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما