plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶

جزییات بهره برداری ۵۶۱ کیلومتر راه آهن تا سال آینده

خیراله خادمی گفت: در بخش ریلی ۵ پروژه است که مجموع این ۵ پروژه ۵۶۱ کیلومتر بوده که تا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
جزییات بهره برداری ۵۶۱ کیلومتر راه آهن تا سال آینده
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور در خصوص پروژه‌هایی که در سال آینده قرار است که افتتاح شود به خبرنگار مهر گفت: ۵ پروژه ریلی است که پیشرفت چشمگیری داشته و می‌توان گفت که تا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید البته به غیر از این ۵ پروژه؛ پروژه‌های دیگری هم است که وجود دارد اما پیشرفت آنان نسبت به این ۵ پروژه کمتر بوده است.
وی در ادامه اظهار داشت: این ۵ پروژه هم با توجه به تأمین اعتبار تا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
جزئیات ۵ پروژه ریلی
مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور ۵ پروژه را اعلام کرد: پروژه اتصال تبریز به شبکه ریلی که ۴۴ کیلومتر است و دسترسی به آذربایجان شرقی را راحت تر خواهد کرد که در حال حاضر ۹۰ درصد پروژه به اتمام رسیده است. پروژه ریلی رشت- کاسپین که شمال به جنوب می‌باشد این پروژه می‌تواند ظرفیت بندر کاسپین را بالا ببرد و همچنین اتصال بندر کاسپین به انزلی و روسیه را نیز فراهم خواهد ساخت. پروژه بعدی خط ریلی همدان به سنندج است که ۲۰۵ کیلومتر می‌باشد و تا سال آینده کردستان به شبکه ریلی همدان اتصال پیدا خواهد کر. پروژه چهارم محور میانه و اردبیل یکی از پروژه‌های سخت برای پیمانکاران بوده که تا کنون حدود ۸۵ رد صد آن به اتمام رسیده با توجه به اینکه این پروژه ۴ کیلومتر گل داشته و شرایط را سخت برای مهندسین کرده بود اما تا سال آینده‌ای پروژه نیز به اتمام خواهد رسید.
وی در خصوص پروژه آخر که ابر پروژه است گفت: پروژه آخر پروژه زاهدان- چابهار است که تا کنون نیمی از آن به بهره برداری رسیده است و در آبان ماه نیز این پروژه تا خاش افتتاح شده است. جمع این ۵ پروژه همان ۵۶۱ کیلومتر طولی است که در خبرها اعلام کرده‌ایم که تا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdch.znmt23ni6ftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما