plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹

لایروبی بنادر شمالی کشور با فناوری جدید

عضو هیأت عامل سازمان بنادرودریانوردی از تخصیص ۶ میلیون مترمکعب لایروبی و تأمین یک دستگاه لایروب هزار متر مکعبی هاپرساکشن برای بنادر شمالی کشور در ماه‌های آینده خبر داد.
لایروبی بنادر شمالی کشور با فناوری جدید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، مجید علی نازی در جلسه‌ای با هدف بررسی مشکلات و چالش‌های حوزه دریایی بندر امیرآباد که در محل این بندر برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه تمامی مسئولیت‌های لایروبی بنادر کشور اعم از احداثی، نگهداری و انباشتی جهت انسجام و تأمین ایمنی آبراهه‌ها به معاونت دریایی سازمان بنادر سپرده شده است، از لایروبی ۶ میلیون مترمکعب و اختصاص یک دستگاه لایروب هاپرساکشن هزار مترمکعبی برای عملیات لایروبی بنادر شمالی کشور در آینده نزدیک خبر داد.
به گفته علی نازی، ارتقا سطح کیفی آموزش دریانوردان و انتقال دانش و تشریک مساعی کارشناسان مجرب دریایی در سازمان بنادر و دریانوردی امری ضروری است و باید بر همکاری‌های بین المللی PSC بنادر ایران با بنادر کشورهای دیگر تمرکز کرد.
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی به تعدد سامانه‌های دریایی در بنادر اشاره و بر تجمیع این سامانه‌ها در قالب یک نرم افزار واحد با قابلیت ارائه آنالیزهای مؤثر جهت تصمیم گیری تاکید کرد.
علی نازی همچنین عملکرد بخش نرم افزاری امور دریایی بندر امیرآباد را مطلوب ارزیابی و بر تعمیم آن به سایر بنادر کشور تأکید کرد.
عضو هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی در پایان از تلاش سازمان بنادر در خصوص اعاده بخش‌های راهنمایی و برج کنترلی به معاونت دریایی و تثبیت حاکمیتی آن خبر داد.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdci.zawct1azubc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما