plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵

کمبود نیروی انسانی آموزش دیده در فرودگاه‌ها

علیرضا منظر گفت: کمبود نیروی انسانی و آموزش داده در صنعت فرودگاهی مشهود بوده که باید در زمان مناسب این مشکل برطرف شده و نیروی انسانی و آموزش دیده نیز در فرودگاه‌های استخدام شود.
کمبود نیروی انسانی آموزش دیده در فرودگاه‌ها
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، در حال حاضر نیز فرودگاه‌های کشور اجبار شده اند تا در راستای ارتقای استاندارهای سازمان هواپیمایی تلاش کنند و مشکلات فرودگاه‌هایی را حل نمایند. از سوی دیگر باید فرودگاه‌ها بعلاوه بر تجهیزات فرودگاهی باید نیروی انسانی خود را نیز بیشتر کنند.
مدیران فرودگاه‌ها در خصوص رفع معارضات و موانع پروژه‌ها اقدام جدی داشته باشند.
تحریم اجازه تجهیز شدن فرودگاه‌ها را نمی‌دهد
علیرضا منظر؛ کارشناس صنعت هوایی در خصوص گواهینامه فرودگاه‌های بین المللی به خبرنگار مهر گفت: بحث الزاماتی است که باید رعایت شود و یکسری ممیزی است که الزاماً باید اجرایی گردد.
وی در ادامه بیان کرد: این الزامات چند دسته است یکی تجهیزات است که عمده خرید نشدن تجهیزات مشکلات مالی در کشور و نبود اعتبار کافی می‌باشد از سوی دیگر نباید تحریم‌ها را نادیده گرفت چرا که تحریم باعث شده تا اعتبار کافی ایران برای تهیه تجهیزات نداشته باشد این موانع اول باید رفع شود.
کمبود نیروی انسانی آموزش دیده در فرودگاه‌ها
علیرضا منظر در خصوص مشکل دوم اظهار داشت: کمبود نیروی انسانی و آموزش داده نشده است که در این بخش بحث مدیریتی می‌باشد که باید در زمان مناسب این مشکل نیز برطرف شود و نیروی انسانی و آموزش دیده نیز در فرودگاه‌های استخدام شود.
وی در پاسخ به این سوال که برخی از فرودگاه‌های ایران چک پاسپورت را دستی انجام می‌دهند آیا این امر یکی از دلایل عدم اخذ گواهینامه بین المللی می‌شود؟ گفت: چک دستی هم باید با سیستم باشد اینکه دستی باشد به معنای این نیست که با سیستم انجام نمی‌شود این دلیل برای عدم اخذ گواهینامه نیست در حال نیز سه الی چهار کشور بیشتر اتوماتیک نیستند بقیه هم مانند ایران چک می‌کنند و اگر ما بخواهیم به آنها برسیم زمان زیادی لازم است.
این کارشناس صنعت هوایی در خصوص زمان اخذ گواهینامه بین المللی را که اعلام شده تا تابستان ۱۴۰۳ است گفت: تا تابستان ۱۴۰۳ وقت زیاد این مشکلات در ۶ ماه نیز برطرف خواهد شد اما مدیریت صحیح و روابط بین المللی لازم است که با توجه به تحریم‌ها و ضعف مدیریتی موجود همان ۱۴۰۳ این گواهینامه بین المللی نصیب فرودگاه‌های بزرگ ایران خواهد شد.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdch.wnmt23nviftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما