plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار منصوب شد

با حکم مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، «امیر مقدم» به عنوان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار منصوب شد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار منصوب شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، با حکم سعید محمد، «امیر مقدم » مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار شد 
   محمد در این حکم آورده است؛
جناب آقای امیر مقدم
به استناد ماده (6) قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و تفویض اختیار ریاست محترم جمهوری و با توجه به تصویب نامه شماره 57419/ت60056ک مورخ 1401/04/08 کمیسیون موضوع اصل 138 قانون اساسی، نظر به سوابق و تجربیات ارزشمندتان به موجب این ابلاغ به عنوان «رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی چابهار» منصوب می شوید.
با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر نامگذاری سال جاری به نام «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین»؛ از جنابعالی انتظار می رود ضمن اهتمام در راستای رفع موانع تولید و پشتیبانی از صنایع به منظور گسترش و تسهیل تولید با بهره مندی از ظرفیت های استراتژیک آن منطقه در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، افزایش صادرات و سرمایه گذاری و همچنین انتقال فناوری های پیشرفته، ارائه خدمات و تسهیلات مناسب با هدف حمایت از تولید داخلی و حضور فعال در بازارهای منطقه ای و جهانی، با اتکال به ایزد متعال و تعامل و همکاری با سایر اعضای هیأت مدیره زمینه تحقق اهداف مورد نظر را در منطقه فراهم آورید.
توفیق روز افزونتان را در انجام وظایف محوله با رعایت مفاد «عهدنامه مدیران» در دولت مردمی از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdcf.mdjiw6dt0giaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما