plusresetminus
دبیر شورای عالی مناطق آزاد گفت: با وجود تحریم‌های ظالمانه و مشکلاتی که برای اجرای قوانین وجود دارد، روند خوبی برای تاسیس بانک و بیمه آفشور طی شده است.
قول وزیر اقتصاد به سعید محمد برای راه اندازی بانک و بیمه آفشور در مناطق آزاد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، سعید محمد با یادآوری این‌که موضوع بیمه آفشور با سرعت خوبی پیگیری شده است، اظهار کرد:‌ با وجود تحریم‌های ظالمانه و مشکلاتی که برای اجرای قوانین وجود دارد، روند خوبی برای تاسیس بانک و بیمه آفشور طی شده است.
وی افزود: باید فرض بر این باشد که اگر تحریم ها برداشته نشود، چطور از ظرفیت های موجود استفاده کنیم. از مهمترین این ظرفیت ها، ارائه خدمات مطلوب بین المللی به فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران است. بانک آفشور، بیمه آفشور و بورس بین الملل سه نهادی هستند که ضرورت دارد در مناطق آزاد هر چه سریع تر شکل گرفته تا بتوانیم خدمات خوبی آنها ارائه داد.
وی یادآور شد: برنامه‌ریزی خوبی در این عرصه انجام شده، وزیر اقتصاد نیز قول مساعد داده تا این ظرفیت ها هر چه سریع تر در مناطق آزاد ایجاد شود.
سعید محمد با بیان اینکه تفاهم نامه امروز مبنای همکاری مناطق آزاد و بیمه است گفت: در تلاش هستیم تا بیمه های سرزمین اصلی را به بیمه های آفشور متصل کنیم تا بتوانیم خدمات متنوعی به سرمایه گذاران ارائه دهیم.
در نظر داریم با به روز رسانی قوانین مناطق آزاد، موانعی که در مسیر تشکیل بیمه آفشور وجود دارد را رفع و در گام بعد با جذب سرمایه معقول فعالیت خود را در عرصه های بین المللی آغاز کنیم.
مشاور رئیس جمهور خاطرنشان کرد: تسریع و تسهیل صدور پروانه های شرکت ها در مناطق آزاد اولویت ما است و مشخصا بانک آفشور نیز می تواند در این عرصه راهگشا باشد. این ظرفیت وجود دارد تا در کوتاه مدت، بیمه آفشور را در مناطق آزاد راه اندازی و یکی از دغدغه های اصلی سرمایه گذاران را برطرف کنیم.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdcg.x9trak9tnpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما