plusresetminus
مدیرعامل بانک مسکن از واریز ۱۱ هزار میلیارد تومان آورده متقاضیان و ۱۵.۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات و مجموعاً ۲۶.۴ هزار میلیارد تومان به حساب سازندگان پروژه‌های نهضت ملی مسکن خبر داد.
واریز ۲۶.۴ هزار میلیارد تومان به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، محمود شایان درباره روند افتتاح حساب، واریز وجه و پرداخت تسهیلات به سازندگان طرح نهضت ملی مسکن گفت: آمارها حاکی است تا کنون ۵۹۷ هزار و ۶ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند و واریز وجوه متقاضیان به حساب بانک معادل ۲۰ هزار و ۹۷۸ میلیارد تومان است.
مدیرعامل بانک تخصصی بخش مسکن از واریز ۲۶ هزار و ۴۲۷ میلیارد تومان به حساب سازندگان خبر داد و گفت: از مجموع واریزی به حساب سازندگان، ۱۱ هزار و ۳۴ میلیارد تومان از محل آورده متقاضیان و ۱۵ هزار و ۳۹۳ میلیارد تومان از محل تسهیلات است.
شایان افزود: هم اکنون از محل آورده متقاضیان ۹ هزار و ۹۴۴ میلیارد تومان نزد بانک است تا بنا به درخواست دستگاه‌های متولی به سازندگان پرداخت شود.
وی توضیح داد: تا کنون ۳۲۱ هزار و ۶۷۸ واحد به بانک برای پرداخت تسهیلات معرفی شده است که بانک با ۱۲۹ هزار و ۳۹۳ واحد قرارداد به مبلغ ۴۳ هزار و ۷۷۸ میلیارد تومان قرارداد منعقد کرده است.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdci.wa5ct1azybc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما