plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴

افزایش معنادار قیمت لاستیک خودروی سنگین

افزایش معنادار قیمت لاستیک خودرو سنگین خود ساز گرانی دیگری را در اقتصاد کشور کوک خواهد کرد و زنجیره تولید و حمل و نقل را با مشکل مواجه می‌کند.
افزایش معنادار قیمت لاستیک خودروی سنگین
به گزارش عصر گمرک به نقل از پول نیوز، طی سال گذشته شاهد افزایش معنادار قیمت لاستیک خودروی سنگین در بازار بودیم. به گونه‌ای که قیمت آن در سال گذشته از ۴ الی ۷ میلیون تومان به ۱۵ الی ۲۶ میلیون تومان رسید.
گفتنی است که طبق اظهار نظر کارشناسان واردات لاستیک خودرو های سنگین در سال جاری می تواند با سود قابل توجهی همراه باشد چراکه طبق اخبار واصله، دولت در حال واگذاری ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات این کالا است.
نرخ آزاد لاستیک در بازار
با نگاهی گذرا به وضعیت قیمت لاستیک خودروی سنگین در بازار به راحتی می توان به این مهم دست یافت که این کالا در بازار آزاد است و هیچ نظارتی بر آن انجام نمی شود به گونه ای که پیش‌بینی می‌شود امسال واردات لاستیک خودروی سنگین با سود ۶۰۰ درصدی همراه باشد اتفاقی که شاید در هیچ جایی از دنیا رخ ندهد.
در پایان باید خاطرنشان کرد افزایش معنادار قیمت لاستیک خودرو سنگین خود ساز گرانی دیگری را در اقتصاد کشور کوک خواهد کرد و زنجیره تولید و حمل و نقل را با مشکل مواجه می‌کند.
https://asrgomrok.ir/vdcjfvexzuqev.sfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما