plusresetminus
منفرد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از صادرات میگوی استان بوشهر به آفریقای جنوبی خبر داد و گفت: تجار و بازرگانان آفریقای جنوبی، کیفیت میگوی استان بوشهر را پسندیدند.
ورود میگوی استان بوشهر به سفره مردم آفریقای جنوبی/تجار کیفیت میگو را پسندیدند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، نوذر منفرد اظهار داشت: توسعه صادرات غیر نفتی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان کشور است و بویژه محصولات کشاورزی از جایگاه خاصی در این چرخه برخوردارند.
وی افزود: استان بوشهر بالغ بر یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن انواع محصول کشاورزی از جمله خرما و گوجه‌و گندم و میگو و ....تولید می‌کند که تلاش برای صادرات محصولات کشاورزی موجبات بهبود وضعیت معیشتی مردم می‌شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار خاطر نشان کرد: تولید ۳۰ هزار تن میگو در استان بوشهر از ظرفیت‌های ارزشمند استان بوشهر است و بسته‌بندی شکیل و مدرن یک کیلویی و سه کیلویی و پنج‌کیلویی و ۱۰ کیلویی میگو، زمینه صادرات میگوی استان را فراهم کرده است.
منفرد از ارسال میگوی بوشهر به سفره‌های مردم آفریقای جنوبی خبر داد و تصریح کرد: با رایزنی صورت گرفته با سفیر آفریقای جنوبی در جمهوری اسلامی ایران، میگوی بوشهر با کیفیت مطلوب به آفریقای جنوبی صادر می‌شود.
وی ابراز داشت: تجار و بازرگانان آفریقای جنوبی، کیفیت میگو را پسندیدند و بزودی شاهد صادرات میگو هستیم که درآمد ارزی بالایی دارد.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdcc.1q1a2bq1ila82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما