plusresetminus
امروز مهدی خطیبی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو طی حکمی محمود نیک دهقان را به عنوان مدیر ارتباطات و امور بین الملل این خودروسازی منصوب کرد.
تغییرات ادامه دار آبی پوشان/مدیر ارتباطات ایران خودرو تغییر کرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، مدیر ارتباطات ایران خودرو تغییر کرد، امروز مهدی خطیبی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو طی حکمی محمود نیک دهقان را به عنوان مدیر ارتباطات و امور بین الملل این خودروسازی منصوب کرد. آنطور که به نظر می رسد، مهدی خطیبی از کارنامه و عملکرد احد میرزایی مدیر قبلی ارتباطات این خودروسازی رضایت نداشته و این مهم سبب تغییر وی شد.
هفته گذشته گزارشی در خصوص عملکرد سخن گو و واحد ارتباطات ایران خودرو منتشر شده بود که در پی آن واکنش این خودروساز را نیز به دنبال داشت. شاید مهدی خطیبی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در جهت بهبود وضعیت ارتباطات و امور بین الملل این شرکت، تغییرات مذکور را انجام داده باشد. البته باید امیدوار بود که مدیرعامل آبی پوشان جاده مخصوص اشتباه گذشته خود را در راستای تغییر مجدد مدیر ارتباطات تکرار نکند.
محمود نیک دهقان دانش آموخته مهندسی صنایع بوده که در کارنامه خود مدیریت ارتباطات شرکت زامیاد، مشاور منابع انسانی و بازرگانی شرکت امداد خودرو سایپا را دارد.
ضمن عرض تبریک به محمود نیک دهقان مدیر ارتباطات و امور بین الملل ایران گروه صنعتی ایران خودرو، باید به ایشان یاد آوری کرد که گروه صنعتی ایران خودرو از نظر ارتباطاتی چندان وضعیت مناسبی ندارد، به قول معروف «رنگ رخساره خبر می دهد، از سر درون» بنابراین نیاز است برنامه اصلی خود را بر محوریت تعامل مناسب مدیران ارشد این خودروساز در پاسخ به اظهار نظرات و تعاملات رسانه ای معطوف کند. این اقدام مهم و البته عملکرد نیک دهقان را می توان در چهارمین نمایشگاه خودرویی تهران مشاهده کرد.
در راستای تغییرات گروه صنعتی ایران خودرو، شاید بهتر باشد مدیران این خودروسازی نسبت به وضعیت ارتباطاتی ایران خودرو دیزل و سایر مدیران نیز دیدگاه مناسب تری داشته باشند.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdcf.cdmiw6dxmgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما