plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱
عصر گمرک بررسی می‌کند:

واکسن کرونا برگ‌برنده گردشگری

عصر گمرک، سرویس گردشگری: با شیوع ویروس کرونا شاهد کاهش چشمگیر گردشگران داخلی و خارجی در کشور بودیم. هرچند این مهم در کشورهای دیگر نیز صدق می‌کند.
واکسن کرونا برگ‌برنده گردشگری
گفتنی است که ویروس کووید ۱۹ ضربه سنگینی را به گردشگری زد. به گونه‌ای که برای جبران ضرر و زیان آن شاید نیاز به گذشت چندین سال و ارائه تسهیلات متنوع باشد. تسهیلاتی که شاید با توجه به شرایط اقتصادی کشور پرداخت آن بسیار دور از ذهن باشد.
 واکسن کرونا انگیزه سفر را تقویت می‌کند
 
 
با آغاز واکسیناسیون کرونا در بسیاری از کشورهای دنیا شاهد این مهم هستیم که آمار گردشگران داخلی و خارجی به طرز معناداری افزایش یافته، هرچند در برخی از کشورها مانند روسیه این پیش‌بینی انجام شده است که از طریق واکسن کرونا شاهد افزایش آمار گردشگران سلامت باشند، البته در این مجال باید یادآور شد که بسیاری از کشورهای تولید کننده واکسن در نظر دارند که ابتدا مردم ساکن کشور خود را واکسیناسیون کنند. اما این در حالی است که بسیاری از افراد در سرتاسر دنیا تنها به به منظور تزریق واکسن کرونا اقدام به سفر می‌نمایند، اتفاقی با واکنش و مخالفت افراد جامعه مواجه خواهد شد.

 گذرنامه واکسن کرونا
 
 
همان‌گونه که می‌دانیم طی ماه‌های گذشته شاهد انتشار خبری مبنی بر صدور گذرنامه واکسن کرونا از سوی اتحادیه اروپا بودیم. اتفاقی که موج تشویق به انجام واکسیناسیون کرونا را بیش از هر زمان دیگر افزایش داد تا جایی که امروزه برخی از افراد برای داشتن این گذرنامه کوله بار سفر به کشورهای دیگر را می‌ببنند تا واکسن کرونا تزریق کنند، از این طریق شاید تا از ابتلا به این بیماری در امان باشند و به راحتی پاسپورت واکسن‌کرونا را نیز دریافت کنند، که این خود با اما و اگر های متعددی همراه است. هرچند سازمان جهانی بهداشت با این نوع پاسپورت مخالفت‌های بسیاری دارد، چرا که هنوز ثابت نشده است که تزریق واکسن کرونا می‌تواند احتمال ابتلا را به صفر برساند. بنابراین صدور پاسپورت واکسن کرونا شاید عاملی برای تشویق افراد به تزریق واکسن کرونا و یا دمیدن روح تازه ای به صنعت گردشگری باشد.
https://asrgomrok.ir/vdcjf8e8zuqe8.sfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما