plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
پیش بینی وضعیت بورس در هفته جاری

احتمال افزایش تقاضا برای نمادهای کوچک در نیمه بهمن

پولبک به حمایت قبلی از دست رفته و ثبات در یک محدوده تا سطح یک میلیون و 300 هزار واحد، توام با نوسان پیش بینی وضعیت شاخص کل در هفته جاری است.
احتمال افزایش تقاضا برای نمادهای کوچک در نیمه بهمن
به گزارش پایگاه تخصصی و خبری تحلیلی عصر گمرک،‌ پولبک وضعیت شاخص کل به حمایت قبلی از دست رفته و ثبات تا محدوده یک میلیون و 300 هزار واحد، توام با نوسان جزیی در هفته جاری پیش‌بینی می‌شود، زیرا با رشد هفته قبل سهام‌های بزرگ که عمدتا پر تراکنش‌ها و بنیادی‌ها بودند، به نظر می‌رسد هفته پیش، شاخص کل تا تراز بالاتر رشد کرده و در این مرحله وارد استراحت موقت می‌شود، اما انتظار ریزش وجود ندارد! به عبارت دیگر نوسان اخیر می‌تواند، موجی از دست به دست شدن سهام نمادها باشد که نوسان گیرها می‌فروشند و عده ای از حقوقی ها و سهامداران میان مدتی وارد سهم می شوند.احتمال افزایش تقاضا برای نمادهای کوچک در نیمه بهمن
در شرایط کنونی با توجه به کف‌های حمایتی قوی در سهام‌های بزرگ و لیدری صنایع برای دستیابی به شاخص‌های بالاتر پیش‌بینی می‌شود، حجم معاملات در این مقطع افزایش یابد و دست به دست شدن سهام تا اخبار مساعد همچنان ادامه داشته باشد. بنابراین برخی از نمادهای بزرگ احتمالا به کف چند هفته قبل خود دوباره برسند و در این هفته نمادهای کوچک‌تر که در یک ماه اخیر هیچ کندل رو به بالایی ایجاد نکرده‌اند، روند صعودی خود را آغاز کنند و تا نخستین مقاومت خود رشد داشته باشند.
البته با توجه به اینکه در چند هفته اخیر هر خبر مثبتی سوخت شد و به نوعی نوسان گیرها آن را پیش خور کردند، این احتمال وجود دارد که میزان اثرگذاری اخبار برای رشد بازار اهمیتی نداشته باشد و در صورتی که دولت و حقوقی‌ها بخواهند، هر اخباری به نفع بازار سهام تفسیر خواهد شد.
در حال حاضر بازار تقریبا از فروشنده خالی شده و معاملات بیشتر توسط نوسان گیرها و حقوقی‌ها انجام می‌شود و علت آن حمایت عمده از سهام در کف‌ها است، از این رو پیش‌بینی می‌شود، تک سهم‌ها و سهم‌های خوش بنیاد کوچک مستعد رشد بیشتر باشند.
انتهای پیام/.
 
https://asrgomrok.ir/vdci.varct1azqbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما