plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶

دو انتصاب جدید در سازمان امور مالیاتی کشور

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور حکمی، مسعود میرزایی را به سمت مشاور عالی و مدیر کل دفتر ریاست و امور بین الملل منصوب کرد. همچنین مدیر کل جدید روابط عمومی سازمان مالیاتی منصوب شد.
دو انتصاب جدید در سازمان امور مالیاتی کشور
به گزارش پایگاه تخصصی و خبری تحلیلی عصر گمرک،‌ با حکم  داود منظور، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، مسعود میرزایی به عنوان مشاور عالی و مدیر کل دفتر ریاست و امور بین الملل این سازمان منصوب شد. در متن حکم رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، خطاب به مسعود میرزایی آمده است:
نظر به تخصص، تعهد، سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت مشاور عالی و مدیر کل دفتر ریاست و امور بین الملل منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال در اجرای منویات مقام معظم رهبری در ارتباط با سیاست های اقتصاد مقاومتی و اهداف ریاست محترم جمهور در راستای اصول عدالت محوری، انقلابی گری، مردم داری، پاک دستی و فساد ستیزی، قانون مداری و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور با همکاری، همدلی و همراهی کارکنان توانمند و دلسوز آن دفتر در انجام این ماموریت و سایر وظایف محوله مجدانه بکوشید.
توفیق و سربلندی جنابعالی را در مسیر خدمت به مردم شریف میهن و تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال خواستارم.
گفتنی است، دکتر مسعود میرزایی پیش از این مدیرکل دفتر سرمایه گذاری های خارجی سازمان سرمایه گذاری، معاون اقتصادی و سرپرست صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک، مدیر تامین مالی و توسعه بازار شرکت مهندسی بین المللی ایران، معاون پژوهشی دانشگاه علوم اقتصادی، عضو هیات مدیره و معاونت شرکت سرمایه گذاری هورایزون(بیمه ایران)، عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری خارجی ایران، مشاور و مدیرعامل شرکت ایده های تجارت هوشمند(شرکت کسب و کار سبا)، قائم مقام سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران بوده است.
همچنین با حکم دیگر داود منظور، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، بهنام سرخیل به عنوان مدیرکل دفتر روابط عمومی و فرهنگ سازی مالیاتی این سازمان منصوب شد. در متن حکم رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، موارد زیر به عنوان اولویت های کاری دفتر روابط عمومی و فرهنگ سازی مالیاتی این سازمان ترسیم شده است:
1-برقراری ارتباط با روابط عمومی کلیه دستگاه های اجرایی به منظور اطلاع رسانی در مورد فعالیت های سازمان؛
2-سیاستگذاری، هماهنگی و نظارت بر فعالیت روابط عمومی ادارات کل امور مالیاتی استانها؛
3-نظارت بر به روز نمودن تارنمای (وب سایت ) سازمان و انعکاس اخبار و اطلاعات آن؛
4-سنجش افکار درون و برون سازمان نسبت به سیاست ها، فعالیت های انجام شده در حوزه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مالیاتی.
گفتنی است  بهنام سرخیل دارای دکترای روابط بین الملل و عضو هیات علمی دانشگاه است. در سوابق علمی و کاری او، انتشار 7 عنوان کتاب، نگارش دهها مقاله، انجام پروژه های حوزه رسانه ای، همکاری با صدا و سیما و برخی مطبوعات و رسانه های خبری به چشم می خورد.
انتهای پیام/
https://asrgomrok.ir/vdcd.z0x2yt0fna26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما