plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵

وزیر ارتباطات: اینترنت امسال گران نمی‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه برای افزایش کیفیت اینترنت تلاش می‌کنیم، گفت که تعرفه اینترنت ثابت، طبق قانون مجلس امسال افزایشی نخواهد داشت.
وزیر ارتباطات: اینترنت امسال گران نمی‌شود
به گزارش پایگاه تخصصی و خبری تحلیلی عصر گمرک،‌ عیسی زارع‌پور در حاشیه بازدید از نمایشگاه تلکام، درباره تصویب افزایش تعرفه تلفن ثابت، اظهار داشت: اصلاح تعرفه‌ها در مسیر تصویب قرار داد و هنوز به تصویب نهایی نرسیده است.
زارع‌پور افزود: از فرآیندی که به تصویب اصلاح تعرفه تلفن ثابت می‌انجامد اکنون صرفا این درخواست از سوی شرکت مخابرات ارایه شده و در کمیسیون تنظیم مقررات به تصویب رسیده است. اما در ادامه باید فرآیند کامل شود و برای تایید نهایی به تصویب مراجع ذیصلاح نیز برسد.
وی افزود: برای تصویب افزایش تعرفه مخابرات،  قطعا باید تضمین‌های لازم برای راه اندازی سالانه حداقل یک میلیون پورت فیبرنوری را به وزارت ارتباطات بدهد.
وزیر ارتباطات تصریح کرد: منظور ما از تعهد این است که مخابرات یا باید سیم مسی را به فیبر نوری تبدیل کند یا در نقاطی که هیچ دسترسی وجود ندارد، فیبر نوری بکشد.
زارع‌پور گفت: مسئولان شرکت مخابرات نیز قول داده اند که به این قول‌ها عمل کنند.
بیست و دومین نمایشگاه تلکام روز پنجشنبه سوم دی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور شرکت‌های بزرگ ارتباطی ایران فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شد.
بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی با شعار «تحول دیجیتال و توسعه پایدار» و با هدف تعامل با بازیگران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور و با محصولات متنوع و ارائه سرویس های مختلف از دوم تا پنجم دی ماه 1400 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برای بازدید عموم برقرار است.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdci.uarct1az5bc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما