plusresetminus
رئیس شورای عالی تجارت روسیه و رئیس مرکز مطالعات ایران در روسیه با حضور در نمایشگاه تلکام تهران 2021 گفت: لازمه گسترش همکاری‌ها، شناسایی توانمندی‌هاو فرصت‌های هم افزایی بین دو کشور برای گسترش ارتباطات فناوری محور است.
امکان گسترش همکاری‌های فناوری محور بین ایران و روسیه
رجب صفراوف، رئیس شورای عالی تجارت روسیه و رئیس مرکز مطالعات ایران در روسیه با حضور در نمایشگاه تلکام تهران 2021 گفت: لازمه گسترش همکاری‌ها، شناسایی توانمندی‌هاو فرصت‌های هم افزایی بین دو کشور برای گسترش ارتباطات فناوری محور است.
صفراوف افزود: با توجه به نزدیکی سیاست‌های کشور ایران با روسیه و تحریم‌های ظالمانه آمریکا و اروپا، علیه روسیه و ایران، یکی از اقدامات مهم در دو کشور استفاده از فرصت همکاری‌های ممکن است.
وی افزود: ارایه و معرفی گزارشی از امکانات و توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی در کشور روسیه و نمایشگاه‌های بین المللی راهی برای ارتباطات بیشتر است.
صفراوف افزود: در همین راستا، بسیاری از شرکت‌های روسی نیز می‌توانند با استفاده از نیروی انسانی متخصص ایرانی در حوزه فناوری اطلاعات، پروژه‌های خود را به انجام رسانند. 
رئیس شورای عالی تجارت روسیه، خاطر نشان کرد: مزیت رقابتی ایران در حوزه فناوری اطلاعات بسیار زیاد است و شرکت‌های روسی حتما در نمایشگاه تلکام سال آینده حضور خواهند داشت.
بیست و دومین نمایشگاه تلکام روز گذشته -پنج‌شنبه- در محل دائم نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور شرکت‌های بزرگ ارتباطی ایران فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شد.
افتتاح این نمایشگاه با حضور برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همراه بود. 
بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی با شعار «تحول دیجیتال و توسعه پایدار» و با هدف تعامل با بازیگران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور و با محصولات متنوع و ارائه سرویس های مختلف از دوم تا پنجم دی ماه 1400 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برای بازدید عموم برقرار است.
این نمایشگاه بین المللی همزمان با سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدائی‌ها در فضایی به وسعت تقریبی 10 هزار مترمربع با حضور شرکت‌های زیرساختی این حوزه افتتاح شد.
انتهای پیام/.
 
https://asrgomrok.ir/vdcf.xd0iw6dyygiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما