plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹

پهلوگیری 17 ‌کشتی کالای اساسی‌ در بنادر کشور

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: نگرانی بابت تامین کالای اساسی نداریم و در بنادر در کوتاه‌ترین زمان اقدام به تخلیه کالاهای اساسی می‌کنیم.
پهلوگیری 17 ‌کشتی کالای اساسی‌ در بنادر کشور
به گزارش پایگاه تخصصی و خبری تحلیلی عصر گمرک،‌ علی اکبر صفایی امروز یک‌شنبه 28 آذرماه در حاشیه افتتاح پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته وزارت راه و شهرسازی، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر تعداد 17 فروند کشتی کالای اساسی همزمان در بنادر پهلوگیری کرده‌اند.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه تعداد 75 هزار دستگاه کامیون برای توزیع کالای اساسی نیازمندیم، بیان ‌کرد: نگرانی بابت تامین کالای اساسی نداریم، در کوتاه‌ترین زمان اقدام به تخلیه کالاهای اساسی می‌کنیم.
وی همچنین درباره آخرین وضعیت کالای اساسی گفت: کالا‌ی اساسی امسال نسبت به سال قبل رشد 25 درصد‌ی داشته است و بیشترین آن مربوط به بندر امام خمینی(ره) است.
معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه یکی از اولویت‌‌های سازمان بنادر و دریانوردی افزایش و رونق تجارت است، ‌اظهار کرد: از توان همه شرکت‌های دانش بنیان داخلی در جهت تامین قطعات یدکی ناوگان و همچنین تامین سوخت کم سولفور‌ استفاده خواهیم کرد. 
صفایی اظهار داشت: برای ایام نوروز 1401 و تردد‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی ‌برنامه‌ریزی‌ لازم را انجام داده است.
انتهای پیام/.
 
https://asrgomrok.ir/vdci.warct1auubc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما