plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴

افزایش 74 درصدی واردات کالای اساسی در بندر چابهار

به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان هشت ماهه امسال واردات کالای اساسی در بندر چابهار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 74 درصد افزایش داشته است.
افزایش 74 درصدی واردات کالای اساسی در بندر چابهار
به گزارش پایگاه تخصصی و خبری تحلیلی عصر گمرک،‌ بهروز آقایی گفت: بیش از یک میلیون و 300 هزار تن کالای اساسی از ابتدای سال جاری تاکنون به بندر چابهار وارد شده است.
آقایی افزود: در این مدت  تخلیه و بارگیری کالای معدنی و ساختمانی 280 درصد، تجمیع عملیات نفتی و غیر نفتی 34 درصد، تخلیه و بارگیری کالاهای وارداتی 60 درصد و تخلیه و بارگیری کالاهای صادراتی 146 درصد افزایش داشته است.
وی بیان کرد: شاخص‌های عملیاتی بندر چابهار نسبت به سال گذشته جهشی بوده است و این رشد نشان از سرمایه‌گذاری هوشمندانه، تخفیفات و بازاریابی منسجم سازمان بنادر در بندر چابهار است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اولویت اصلی انتقال کالا به‌صورت حمل یکسره است، خاطرنشان کرد: کاهش هزینه‌های بندری و تسریع در انتقال کالا از مزایای حمل یکسره کالا است.
آقایی ادامه داد: بندر چابهار با ظرفیت تخلیه و بارگیری سالانه بیش از هشت و نیم میلیون تن کالا و تجهیزاتِ به‌روز، محدودیتی در پذیرش انواع کشتی با اندازه‌های مختلف، تخلیه و بارگیری ایمن ندارد.
انتهای پیام/.
 
https://asrgomrok.ir/vdci.qazct1avrbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما