plusresetminus
مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی با صدور احکامی جداگانه، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه امور زیربنایی، معاون توسعه مدیریت و مشاور دبیر و سرپرست اداره کل امور فنی و زیربنایی و املاک دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را منصوب کرد.
سه انتصاب جدید در دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی
به گزارش پایگاه تخصصی و خبری تحلیلی عصر گمرک،‌ سعید محمد در احكام جداگانه «حمید برومند» را به حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه امور زیربنایی، «نصراله ابراهیمی» را به عنوان معاون توسعه مدیریت و «مهدی کشاورز» را به عنوان مشاور دبیر و سرپرست اداره کل امور فنی، زیربنایی و املاک دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منصوب کرد.
مشاور رییس جمهور در احکام سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه امور زیربنایی و مشاور دبیر و سرپرست اداره کل امور فنی، زیربنایی و املاک، بر ایفای وظایف و پیشبرد اهداف سند راهبردی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی تاکید کرده است.
در حکم معاون توسعه مدیریت نیز بر اجرای برنامه های تحول اداری، توانمندسازی سرمایه ها و ساختار نیروی انسانی، ساماندهی امور اداری و مالی، سیاست گذاری و ساماندهی موضوعات بیمه و مالیات، ارتقاء سطح خدمات رفاهی، اتخاذ تدابیر لازم برای پشتیبانی از فعالیت های دبیرخانه و نظارت بر فرآیندهای مرتبط در سازمان های مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی مورد توجه قرار گرفته است.
  برومند درحال حاضر مسئولیت قائم مقام دبیر در دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی را نیز برعهده دارد.
انتهای پیام/.
 
https://asrgomrok.ir/vdcf.ydyiw6dcjgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما