plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران؛

کیفیت شبکه مخابرات از حد استاندارد بالاتر است

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه در شاخص‌های کیفیت شبکه از حد استاندارد بالاتریم، گفت: براساس رصد سامانه‌های پاسخگویی به‌طور میانگین 85 درصد رضایت مشتریان را جلب کرده‌ایم.
کیفیت شبکه مخابرات از حد استاندارد بالاتر است
به گزارش پایگاه تخصصی و خبری تحلیلی عصر گمرک،‌ مجید سلطانی در نشست خبری درباره اظهارات اخیر اقای فلاح جوشقانی مشاور وزیر ارتباطات مبنی بر نبود مشتری گرایی در مخابرات افزود: به طور میانگین 85 درصد رضایت مشتریان را جلب کرده ایم و بر اساس ارزیابی‌ها این رضایت روند صعودی دارد.
سلطانی گفت: هم اکنون 20 میلیون مشترک فعال در بخش تلفن و 6 میلیون مشترک در بخش باند پهن ثابت داریم و طبیعی است که با این گستردگی شبکه در کشور، نارضایتی‌هایی هم وجود داشته باشد.
وی افزود: در بخش کیفیت شبکه هم زیر نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هستیم و اقدامات ما در مرکز مانیتورینگ مخابرات رصد می‌شود و در شاخص‌های کیفیت شبکه از حد استاندارد بالاتریم.
انتهای پیام/.
 
https://asrgomrok.ir/vdcb.fb8urhbz9iupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما