plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵

محمدی‌بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری شد

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی محمد محمدی‌بخش را به عنوان رئیس جدید سازمان هواپیمایی کشوری منصوب کرد.
محمدی‌بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری شد
به گزارش پایگاه تخصصی و خبری تحلیلی عصر گمرک،‌  وزیر راه و شهرسازی در حکمی محمد محمدی‌بخش را به عنوان رییس جدید سازمان هواپیمایی کشوری منصوب کرد.
رستم قاسمی، در حکمی به استناد تصویب‌نامه شماره ۸۶۸۱۸/ت ۵۹۲۹۳ مورخ یکم آبان ۱۴۰۰ هیات وزیران، «محمد محمدی‌بخش» را به عنوان معاون وزیر و رییس سازمان هواپیمایی کشوری منصوب کرد.
از جمله ماموریت‌های محوله به رییس جدید سازمان هواپیمایی کشوری می‌توان به «توجه جدی به ایمنی هوانوردی مطابق با استاندارد‌های بین‌المللی، توسعه و نوسازی ناوگان هوایی کشور، توسعه شبکه پروازی در سطح کشور به منظور بهره‌مندی تمام مناطق اعم از برخوردار و کم‌برخوردار از عدالت توزیع این شبکه و ارتقای استاندارد‌های پروازی و توسعه و نوسازی ناوبری هوایی کشور» اشاره کرد.
«استفاده از ظرفیت‌های داخلی و ملی در توسعه و ایمنی صنعت هوانوردی کشور و بهره‌گیری از دانش و نواوری‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، ارتقای سطح کیفی خدمات‌رسانی به مردم، افزایش توافقات بین‌المللی در راستای توسعه شبکه پروازی در سطح بین‌المللی و توسعه کسب‌وکار‌های مرتبط در صنعت هوانوردی با به کارگیری ظرفیت متخصصان داخلی» دیگر ماموریت‌هایی هستند که وزیر راه و شهرسازی به محمدی‌بخش محول کرده است.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdci.qazct1aq5bc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما