plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
نایب رئیس کمیسیون سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران؛

صنعت بیمه به جای بالا بردن کیفیت در خدمات سطحی رشد می‌کند

نایب رئیس کمیسیون راهبردی انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران، گفت: قدمت صنعت بیمه کشور به 80 سال می‌رسد، اما برخی مدیران در همتراز کردن صنعت بیمه ایران با صنعت بیمه دنیا جدی نیستند.
صنعت بیمه به جای بالا بردن کیفیت در خدمات سطحی رشد می‌کند
به گزارش پایگاه تخصصی و خبری تحلیلی عصر گمرک، "حسن کاظمی" گفت: صنعت بیمه در حوزه تولیدات صنعت نفت کار ویژه‌ای انجام نداده و به تبع آن، آیین نامه‌های حمایتی که بتواند، در رابطه با بیمه تجهیزات وپیمانکاری صنعت نفت کمک کند، وجود ندارند.
وی افزود: طرحی درباره بیمه اتکایی، قراردادهای حوزه احداث وانرژی مطرح شده، به اینصورت که اگر قراردادی با یک شرکت کارفرمایی در حوزه نفت و انرژی منعقد شود، این قرارداد از طریق بیمه اتکایی تبدیل به یک اعتبارمی‌شود که بیمه‌گران متناسب با آن شرایط تامین مالی، تضامین مربوطه و کالای بار اول تولید را نزد کارفرما تضمین می‌کنند.
کاظمی در خصوص مقایسه قطعات تولید داخل کشور با قطعات وارداتی، خاطر نشان کرد: اگر این مقایسه با قطعات تولید اروپا باشد،‌ هنوز کیفیت محصولات و خدمات از درجه کمتری برخوردار هستند، اما در مقایسه با کشورهایی همانند چین، هند و روسیه کیفیت قطعات تولید داخل کشور، بسیار بالاتر است.
نایب رئیس کمیسیون راهبردی انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران، تصریح کرد: تیم‌های فنی در ایران وجود ندارند که بررسی کنند چند درصد حوادث پالایشگاه‌ها به دلیل استفاده از قطعات وارداتی است، اما برخی از حوادث مربوط به استفاده از قطعات نامرغوب خارجی  است.
کاظمی اذعان داشت که بخش خصوصی ایرانی به دلیل اینکه منافع و اعتبارخود را وابسته به کیفیت کالا و خدمات می‌داند، تمام تلاش خود را می‌کند که از استانداردها فاصله نگیرد، اما عمده کارفرماها دولتی هستند.
انتهای پیام/.
 
https://asrgomrok.ir/vdcc.sqsa2bq1ela82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما