plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲

واردات ۵ محصول کشاورزی به عراق بلامانع شد

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: اجازه واردات پنج محصول کشاورزی شامل سیر،گوجه فرنگی، پیاز، هندوانه و خربزه به بازار کشور عراق بلامانع اعلام شد.
واردات ۵ محصول کشاورزی به عراق بلامانع شد
به گزارش عصرگمرک، ابوالقاسم محمد زاده ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: اجازه واردات پنج محصول کشاورزی شامل سیر،گوجه فرنگی، پیاز، هندوانه و خربزه به بازار کشور عراق بلامانع اعلام شد.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: بر اساس اعلام رایزن محترم بازرگانی ایران در کشور عراق، اجازه واردات پنج محصول کشاورزی شامل سیر، گوجه فرنگی، پیاز، هندوانه و خربزه به بازار کشور عراق از سوی وزارت کشاورزی عراق بلامانع اعلام شده است.
محمد زاده عنوان کرد: بر همین اساس وزیر کشاورزی عراق اجاره این پنج محصول را از طریق کلیه گذرگاه‌های مرزی به استثنای گوجه فرنگی که فقط از گذرگاه زرباطیه، الشیب، شلمچه و المنذریه که قابل ورود است را صادر کرده است.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اعلام کرد: برهمین اساس به منظور توسعه صادرات غیر نفتی و بلامانع بودن صادرات این پنج محصول کشاورزی، صادر کنندگان استان می‌توانند در این حوزه فعالیت خود را مجددا از سرگیری نمایند. 
 
https://asrgomrok.ir/vdcb.0b8urhb85iupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما