plusresetminus
طبق اطلاع موثق نفت آرا،مهندس «مهدی دوستی» سخنگوی ستاد انتخاباتی ابراهیم رئیسی و یکی از مجریان پروژه پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس پس از مراسم تحلیف به عنوان وزیر پیشنهادی نفت به مجلس شورای اسلامی معرفی خواهد شد.
اعتماد رئیس جمهور منتخب به جوان نخبه انقلابی/مهندس مهدی دوستی وزیر نفت دولت سیزدهم می شود
به گزارش عصرگمرک به نقل از نفت آرا، از نظر آیت‌الله رئیسی، یکی از شاخص‌ها برای اعتماد به افراد کارنامه آنهاست؛ موضوعی که بارها در مناظرات انتخاباتی بیان شد و رئیسی از اهمیت کارنامه گفت. او بعدها عنوان کرد در انتخاب همکاران خود در دولت، کارنامه نقش مهمی ایفا می‌کند و کسانی می‌توانند در دولت او حضور یابند که کارنامه روشن و قابل دفاعی داشته باشند.
 
آنچه مهندس دوستی از سایر گزینه ها متمایز کرده کارنامه درخشان اوست. وی در هر مسئولیتی که باشد منشاء تحول و توسعه است. 
 
مهندس دوستی پیش تر در گفتگو با رسانه ها اعلام کرد: صورت نبود پالایشگاهی مانند ستاره خلیج فارس باید بنزین را لیتری ۸ هزار تومان خریداری می‌کردیم.من آنقدری که برای کارشناسان قرارگاه خاتم و صنعت نفت سهم قائل هستم برای برجام نیستم و سهم اصلی این کار بر دوش توان داخلی و اراده ای بود که در تمام ارکان این پروژه وجود داشت.رعایت بهره‌وری در حوزه‌های مختلف صنعت نفت،تولید ثروت عظیمی برای کشور به همراه دارد.
 
به امید آنکه بازهم با اعتماد به جوانان نخبه و انقلابی همچون مهندس مهدی دوستی گامی بلند در پیشرفت و خودکفایی در همه عرصه ها که از منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دو انقلاب بوده است برداشته شود.
https://asrgomrok.ir/vdce.n8zbjh87f9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما