plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۶

راه اندازی خطوط کشتیرانی میان ایران و شمال آفریقا

رئیس سازمان توسعه تجارت، گفت: با دستور رئیس جمهور مشوق‌های صادراتی به تجار پرداخت خواهد شد و از طرفی خطوط مستقیم دریایی و هوایی با کشور‌های هدف راه‌اندازی می‌شود.
راه اندازی خطوط کشتیرانی میان ایران و شمال آفریقا
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، مهدی ضیغمی اظهار داشت: از راه اندازی خطوط کشتیرانی میان ایران و شمال آفریقا خبر داد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران در پاسخ به سوالی در خصوص چگونگی نقل و انتقال پول با دیگر کشور‌ها گفت: در روش‌های پولی و بانکی و شبه سوئیفت اتفاقات خوبی روی داده است و با نزدیک به ۱۰ کشور تعاملات مستقیم مالی و از طریق ارز‌های ملی انجام می‌دهیم، اما به دلیل محرمانگی درباره آن‌ها تبلیغات نمی‌کنیم.
ضیغمی در ادامه گفت: با دستور رئیس جمهور مشوق‌های صادراتی به تجار پرداخت خواهد شد و از طرفی خطوط مستقیم دریایی و هوایی با کشور‌های هدف راه‌اندازی می‌شود.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران ادامه داد: در این نمایشگاه ایران توانمندی‌های صادراتی خود را در حوزه‌های مختلفی از جمله فولاد، خدمات، فنی مهندسی، ساختمان، پتروشیمی، ماشین‌آلات، صنایع غذایی، تجهیزات پزشکی، دانش‌بنیان و … در معرض دید بازدیدکنندگان داخلی و خارجی قرار می‌دهد.
او بیان کرد: ما به شرق و شمال آفریقا خط منظم کشتیرانی راه‌اندازی کردیم و با دستور رئیس جمهوری در سفر به الجزایر موضوع کشتیرانی به غرب آفریقا نیز در دستور کار قرار گرفته است.
ضیغمی گفت: کشور‌های دیگری که با ایران در حوزه‌های نفت همکاری می‌کنند، ظرفیت‌های دیگر ایران را نمی‌دانند و حتی بسیاری از کشور‌های دوست و همسایه نیز به ظرفیت‌های صادراتی ایران آگاه نیستند که امیدواریم این نمایشگاه زمینه را برای شناخت ظرفیت‌های صادراتی ایران در بخش‌های دیگری به غیر پتروشیمی، نفت و فولاد بشناساند.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdcdsx0f.yt0zj6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما