plusresetminus
دبیر اصولگرایان مردمی تهران (امت) در مورد برنامه این شورا برای دور دوم انتخابات گفت: 32 نفر از نامزدها به دور دوم راه یافته‌اند و چون بنای ما بر ارائه لیست کامل است، در نهایت لیست ۱۶ نفره خواهیم داد.
اصولگرایان مردمی تهران (امت) در مرحله دوم انتخابات لیست ۱۶ نفره می‌دهد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، دکتر  ململی دبیر اصولگرایان مردمی تهران (امت)  در مورد ارزیابی عملکرد امت در مرحله اول انتخابات مجلس دوازدهم، برای دور دوم انتخابات به خبرنگار سیاسی دوفوریت گفت: اصولگرایان مردمی امت از ظرفیت های بالایی برخوردار است ودر خصوص عملکرد و ظرفیت های این لیست  می‌توانیم در مورد کارنامه اش ارزیابی داشته باشیم.
وی تصریح کرد: بر خلاف آنچه در فضای مجازی مطرح است انتخابات و فضای سیاسی مسیری نیست که شما همیشه در آن به همه اهدافتان دست پیدا کنید؛ گاهی ممکن است ۱۰۰ درصد اهداف، گاهی 70 درصد، و حتی گاهی ۴۰ درصد اهداف محقق شود، به همین دلیل در عالم سیاست نه باید نتیجه گیری مغرورانه داشت و نه دچار خودباختگی و ناامیدی شد و در هر مقطعی ممکن است نتایج مختلفی در پی داشته باشد.
 دکتر ململی افزودن : ممکن است در انتخاباتی به اهداف ۱۰۰ درصدی دست پیدا نکنیم، اما این دلیل نمی شود که کار تشکیلاتی را رها کنیم، به همین دلیل امت در دور دوم انتخابات هم حضور خواهد داشت.
وی تأکید کرد: لیست اصولگرایان مردمی تهران امت به هیچ عنوان لیست ناقص نمی‌دهد و از نامزدهایی که در دور دوم حضور دارند به یک لیست ۱۶ نفره می رسیم. بر همین اساس جلسات  با نامزدهای مرتبط با این جریان در حال برگزاری است، و با توجه به سوابق و عملکرد آن‌ها، فهرست را نهایی می‌کنیم و آنچه مردم تصمیم بگیرند برای ما قابل احترام است.
انتهای پیام/.
 
https://asrgomrok.ir/vdcizraz.t1auw2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما