plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹

۳۸ میلیون دلار ورود موقت کالا به زنجان انجام شده است

مدیرکل گمرک زنجان گفت: طی سه ماه سالجاری ۳۸ میلیون دلار ورود موقت کالا به استان زنجان بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۵۰۰ درصد از نظر وزنی که ۱۲۶ هزار تن بوده رشد دارد.
۳۸ میلیون دلار ورود موقت کالا به زنجان انجام شده است
به گزارش عصرگمرک، میرهاشم سید احمدی به میزان صادرات کالا از استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی سه ماه سالجاری بیش از ۱۱۲ میلیون دلار کالا از استان صادر شده است.
وی اظهار کرد: هدف گذاری برای صادرات کالا در استان ۳۰۰ میلیون دلار پیش بینی شده و بیش از ۵۰ درصد صادرات کالا در استان محقق شده است.
مدیرکل گمرک زنجان گفت: طی سه ماه سالجاری ۳۸ میلیون دلار ورود موقت کالا به استان بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۵۰۰ درصد از نظر وزنی که ۱۲۶ هزار تن بوده رشد دارد و از نظر ازرشی هم بیش از ۶۰۰ درصد رشد دارد.
احمدی تاکید کرد: طی سه ماه امسال ۲۳ قلم کالا از استان زنجان صادر شده و به ۳۲ کشور هم صادرات کالا انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه ارزش صادرات کالا از استان بیش از هزار و ۶۰۹ دلار است که میانگین کشوری ۳۵۷ دلار بوده است، گفت: ارزش صادراتی استان زنجان ۴.۵ برابر بیشتر از میانگین کشوری است.
مدیرکل گمرک زنجان ابراز داشت: درآمد گمرک استان طی سه ماه سالجاری بیش از ۴۸ میلیارد تومان بود و این میزان در سال گذشته ۲۴ میلیارد تومان بود که در سال جاری بیش از ۱۴۴ درصد رشد دارد.
احمدی گفت: طی ماههای آینده صادرات کالا از استان رونق می‌گیرد و این نشان می‌دهد که واحدهای تولیدی با ظرفیت خوبی در حال تولید هستند.
https://asrgomrok.ir/vdch.znzt23nvkftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما