plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵

مبالغ جرایم رانندگی به‌روزرسانی شد

سخنگوی دولت اعلام کرد: به پیشنهاد فراجا و برخی دستگاه‌های مرتبط مبالغ جرایم رانندگی به‌روزرسانی شد.
مبالغ جرایم رانندگی به‌روزرسانی شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: دومین جلسه دولت در سال ۱۴۰۳ امروز تشکیل شد و اعضای دولت گزارش‌هایی از موضوعات جاری مانند اقدامات ستاد سفر، فعالیت‌های جامعه پزشکی، خدمات رسانی به سیل زدگان در استان‌های سیل زده و نمایشگاه قرآن ارائه کردند.
به گزارش ایسنا، بهادری جهرمی گفت: رئیس جمهور وزارتخانه‌های تولیدی مانند نفت، نیرو، صمت، جهاد کشاورزی و بهداشت را موظف کرد تا برنامه‌های خود را برای تحقق شعار سال ارائه کنند که با همکاری دبیرخانه ستاد شعار سال انجام خواهد شد.
سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: به پیشنهاد فراجا و برخی دستگاه‌های مرتبط، پیشنهادی برای به‌روزرسانی جرایم راهنمایی و رانندگی مورد بررسی هیات وزیران قرار گرفت و آیین‌نامه این جرایم متناسب با نرخ تورم به‌‎روزرسانی شد که به زودی ابلاغ خواهد شد.
ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد را از فروردین ماه اجرایی می‌کنیم
سخنگوی دولت افزود: با توجه به ابلاغ کلیات قانون بودجه ۱۴۰۳ در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۲ امروز ضوابط اجرایی بودجه برای حوزه حقوق و دستمزد به تصویب هیات وزیران رسید و ان شاء الله به زودی ابلاغ می‌شود که بتوانیم اجرای بودجه را از فروردین آغاز کنیم و ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد هم اولین آیین نامه اجرایی بودجه است که الحمدالله در دومین جلسه دولت در سال به تصویب رسید و سرعت پیشنهاد آیین نامه‌های بودجه خوب و قابل قبول بود.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdcfjxdy.w6dxyagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما