plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۹

نقش کلیدی"جاودان پور" در پروژه آبرسانی قرن

پروژه آبرسانی غدیر اما طی ۱۲ سالی که از زمان کلید خوردن آن می گذرد، تا سال گذشته با بی‌توجهی و عدم تامین مالی مناسب با کُندی پیش رفته بود.
نقش کلیدی"جاودان پور" در پروژه آبرسانی قرن
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک،عدم تامین مالی پروژه توسط دولت های پیشین باعث شده بود در اوج تنش‌های آبی خوزستان این پروژه طی ۱۰ سال تا سال ۱۴۰۰ زیر ۴۵درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد.
در این میان با وجود وعده های انتخاباتی برخی دولت‌ها، هیچگاه به این پروژه مهم که آب شرب سالم و با کیفیت را برای میلیون‌ها خوزستانی تامین می‌کرد، توجه نشد و روند کُند پروژه تا سال ۱۴۰۰ ادامه داشت.
 در حالی که بر اساس برنامه‌ریزی‌ها قرار بود پروژه آبرسانی غدیر طی سه سال تکمیل شود اما با تاکید و دستور ویژه رئیس جمهور به وزارت نیرو، این پروژه طی کمتر از یک سال و تامین مالی ۱۲۰۰ میلیارد تومانی به مرحله افتتاح رسید.
هفته گذشته نیز بهره برداری آزمایشی پروژه آبرسانی غدیر انجام و ساعاتی پیش تمامی پمپ‌های ایستگاه پمپاژ w2 (به عنوان ایستگاه اصلی انتقال دهنده آب دز به لوله های انتقال) به درستی عمل کرده و آب را به داخل لوله های انتقال آب پمپاژ کردند.
این پمپ‌ها وظیفه انتقال آب شرب سالم و با کیفیت را از سر منشاء دز به فاصله ۱۵۰ کیلومتری شهرهای هدف بر عهده خواهند داشت.
براساس هدف گذاری پروژه، مردم خوزستان تا ۲۰ سال آینده با وجود این پروژه، از آب پایدار و با کیفیت برخوردار خواهند بود.
 مدیریت مستقیم این طرح عظیم وبزرگ به عهده مهندس اقبال جاودان پور ، خوشنام،پاکدست ،تحول گرا ،همه جانبه گر و جهادی بوده که نقش کلیدی وی برا همگان پر واضح است.
این مهم گامی راهبردی و خدمت بزرگی به کشور است که البته باز هم مثل سایر خدمات ارزشمند این مدیر خدوم و پر تلاش در کارنامه موفق اش ثبت گردید.

 
https://asrgomrok.ir/vdcd.s0o2yt0xsa26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما