کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عقب نشینی در بازار سکه و طلا

3 بهمن 1401 ساعت 11:52

دلار توافقی صبح امروز سوم بهمن ۳۹ هزار و ۷۰۰ تومان فروخته شد. قیمت سکه امامی به ۲۴ میلیون و ۸۲۵ هزار رسید


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، قیمت دلار توافقی امروز دوشنبه سوم بهمن تا ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه با افزایش تقریبا ۴۰۰ تومانی نسبت به دیروز، روی پله ۳۹ هزار و ۷۰۰ تومان ایستاد. با این حال در بازار طلا روند دیگری را شاهد بودیم و بعد از ثبت رکورد‌های جدید در پایان خرید و فروش‌های دیروز، حالا شاهد عقب‌نشینی قیمت‌ها هستیم. قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم از ابتدای معاملات امروز حدود ۷۰۰ هزار تومان ریخته و آن را ۲۳ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان می‌فروشند. سکه امامی هم که دیروز برای اولین بار پا به کانال ۲۵ میلیون گذاشت، تا لحظه نگارش این خبر ۲۴ میلیون و ۸۲۵ هزار تومان فروخته شد.

قیمت دلار و یورو در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار امروز دوشنبه سوم بهمن تا ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه در بازار متشکل ارزی به ۳۹ هزار و ۷۰۰ تومان رسید. عصر دیروز همزمان با آخرین معاملات بازار، نرخ دلار توافقی ۳۹ هزار و ۲۸۰ تومان به ثبت رسید و حالا شاهد افزایش ۴۲۰ تومانی ارزش این اسکناس هستیم. از طرفی قیمت یورو امروز دوشنبه سوم بهمن با رشد ۳۵۰ تومانی نسبت به عصر دیروز، به ۴۲ هزار و ۹۲۵ تومان افزایش پیدا کرد.
قیمت ارز در بازار متشکل
انواع ارز شنبه یکشنبه امروز
دلار 39 هزار و 350 تومان 39 هزار و 280 تومان 39 هزار و 700 تومان
یورو 42 هزار و 540 تومان 42 هزار و 575 تومان 42 هزار و 925 تومان

قیمت طلا ۱۸ عیار

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز دوشنبه سوم بهمن در نیمه ابتدایی معاملات بازار به دو میلیون و ۸۳ هزار تومان رسید. رقمی که افت هزار تومانی قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار را درمقایسه با عصر دیروز نشان می‌دهد، اما نسبت به اولین روز هفته شاهد رشد ۲۲ هزار تومانی ارزش هر گرم از این فلز هستیم.
تغییر قیمت طلا ۱۸ عیار
شنبه یکشنبه امروز
دو میلیون و 61 هزار تومان دو میلیون و 84 هزار تومان دو میلیون و 83 هزار تومان

قیمت انواع سکه طلا

قیمت سکه امامی امروز دوشنبه سوم بهمن تا ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه به ۲۴ میلیون و ۸۲۵ هزار تومان رسید. عصر دیروز سکه امامی برای اولین بار کار خود را در کانال ۲۵ میلیون به پایان رساند و حالا ارزش آن حدود ۴۴۰ هزار تومان تنزل پیدا کرده است. قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ریبزش تقریبا ۷۰۰ هزار تومانی به ۲۳ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان رسیده است و سکه گرمی که عصر دیروز پنج میلیون و ۳۱۰ هزار ارزش داشت، با همین قیمت فروخته شد.
تغییر قیمت انواع سکه
انواع سکه شنبه یکشنبه امروز
امامی 24 میلیون و 572 هزار تومان 25 میلیون و 267 هزار تومان 24 میلیون و 825 هزار تومان
تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 23 میلیون و 227 هزار تومان 23 میلیون و 938 هزار تومان 23 میلیون و 230 هزار تومان
گرمی پنج میلیون و 10 هزار تومان پنج میلیون و 310 هزار تومان پنج میلیون و 310 هزار تومان
انتهای پیام/و


کد مطلب: 5632

آدرس مطلب :
https://www.asrgomrok.ir/news/5632/عقب-نشینی-بازار-سکه-طلا

عصرگمرک
  https://www.asrgomrok.ir