کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سکه از ۲۴ میلیون تومان گذشت

2 بهمن 1401 ساعت 9:42

دلار توافقی در معاملات ابتدایی اولین روز بهمن امسال نزدیک ۴۰ هزار فروخته شد. نرخ طلا ۱۸ عیار به دو میلیون و ۶۰ هزار تومان رسید و سکه امامی را ۲۳ میلیون و ۷۰۰ هزار فروختند


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، قیمت دلار توافقی امروز شنبه یکم بهمن با افزایش تقریبا هزار تومانی نسبت به پنجشنبه هفته قبل به یک قدمی کانال ۴۰ هزار تومان رسید. از طرفی هر اسکناس یورو تقریبا ۴۳ هزار تومان فروخته شد و ارزش این یکی نزدیک ۹۰۰ تومان ارتقا پیدا کرد. همین روند در شروع خرید و فروش‌های بازار طلا دیده می‌شود. طوری که تا ساعت ۱۱ و نیم قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار به دو میلیون و ۶۰ هزار تومان رسید و سکه امامی روی پله ۲۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروخته شد.

قیمت دلار و یورو در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار امروز شنبه یکم بهمن در نیمه ابتدایی خرید و فروش‌های بازار متشکل ارزی به ۳۹ هزار و ۹۲۰ تومان رسید. عصر پنجشنبه دلار توافقی با نرخ ۳۸ هزار و ۹۶۰ تومان به کار خود خاتمه داده بود و حالا در اولین روز هفته ۹۶۰ تومان به ارزش این اسکناس اضافه شده است. همزمان قیمت یورو امروز شنبه یکم بهمن به ۴۲ هزار و ۹۲۵ تومان رسید و ۹۰۵ تومان افزایش پیدا کرد.
قیمت ارز در بازار متشکل
انواع ارز چهارشنبه پنجشنبه امروز
دلار 39 هزار و 100 تومان 38 هزار و 960 تومان 39 هزار و 920 تومان
یورو 42 هزار و 100 تومان 42 هزار و 20 تومان 42 هزار و 925 تومان

قیمت طلا ۱۸ عیار

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز شنبه یکم بهمن به روند صعودی خود ادامه داد و تا ساعت ۱۱ و نیم به دو میلیون و ۶۰ هزار تومان رسید. عصر شنبه طلافروش‌ها هر گرم طلا ۱۸ عیار را دو میلیون و ۳۳ هزار تومان معامله می‌کردند و حالا شاهد رشد ۲۷ هزار تومانی ارزش آن در نیمه ابتدایی معاملات اولین روز هفته هستیم.
تغییر قیمت طلا ۱۸ عیار
چهارشنبه پنجشنبه امروز
دو میلیون و 27 هزار تومان دو میلیون و 33 هزار تومان دو میلیون و 60 هزار تومان

قیمت انواع سکه طلا

قیمت سکه امامی امروز شنبه یکم بهمن تا ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه روی پله ۲۴ میلیون و ۴۷۳ هزار تومان ایستاد و در اولین روز معاملاتی هفته جدید، نسبت به عصر پنجشنبه جهشی بلند را تجربه کرد. هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم هم با همین وضعیت روبرو شد و با قیمت ۲۳ میلیون و ۲۳۸ هزار تومان فروخته شد و سکه گرمی بدون تغییر قیمت، پنج میلیون و ۱۰ هزار تومان به فروش رسید.
تغییر قیمت انواع سکه
انواع سکه چهارشنبه پنجشنبه امروز
امامی 22 میلیون و 795 هزار تومان 23 میلیون و 672 هزار تومان 24 میلیون و 473 هزار تومان
تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 21 میلیون و 733 هزار تومان 22 میلیون و 225 هزار تومان 23 میلیون و 238 هزار تومان
گرمی چهار میلیون و 710 هزار تومان پنج میلیون و 10 هزار تومان پنج میلیون و 10 هزار تومان
انتهای پیام/.


کد مطلب: 5615

آدرس مطلب :
https://www.asrgomrok.ir/news/5615/سکه-۲۴-میلیون-تومان-گذشت

عصرگمرک
  https://www.asrgomrok.ir