کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۲۳ فرصت سرمایه گذاری کشاورزی در نوشهر و چالوس

24 دی 1401 ساعت 12:43

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: ۲۳ فرصت سرمایه گذاری در سه شهرستان نوشهر، چالوس و کلاردشت در بخش کشاورزی شناسایی شده است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، حسن عنایتی با اشاره به شناسایی ۲۳ فرصت سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی در شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت اظهار داشت: اجرای این فرصت های سرمایه گذاری به رونق و توسعه کشاورزی منجر خواهد شد.
وی در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار این که فرصت های سرمایه گذاری با رویکردهای دانش بنیان شناسایی شده است، افزود: یکی از طرح های دانش بنیان در حوزه کشاورزی در زمینه پرورش زالو بوه که در بخش کجور در دست اجرا است.
وی ادامه داد: در زمینه زالودرمانی و پرورش زالو ظرفیت های خوبی در استان وجود دارد و علاوه براین برای توسعه و بهبود بخش باغبانی نیز آمادگی داریم صنایع تبدیلی را در کنار باغداری و کیوی توسعه دهیم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران بر اجرای کشاورزی دانش بنیان و تولید دانش محور تاکید کرد و گفت: کشاورزی و تولیدات آن حرکتی پرشتاب دارد و افزایش عملکرد و تولید محصولات و کاهش هزینه‌های آن از جمله برنامه‌ها است.
عنایتی یادآور شد: جهاد کشاورزی نقش مهمی در اجرای پروژه های محرومیت زدایی دارد زیرا فعالیت های این استان بر پایه کشاورزی بنا نهاده شده است.
انتهای پیام/.


کد مطلب: 5503

آدرس مطلب :
https://www.asrgomrok.ir/news/5503/۲۳-فرصت-سرمایه-گذاری-کشاورزی-نوشهر-چالوس

عصرگمرک
  https://www.asrgomrok.ir