کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آخرین وضعیت طرح ساماندهی کارکنان دولت از اصلاح بکارگیری نیروهای شرکتی تا ساماندهی غیر رسمی‌ها

19 آذر 1401 ساعت 11:40

تغییرات طرح ساماندهی کارکنان،در مجلس، حول دو محور عمده انجام شده است. بر این اساس بخشی از اصلاحات ناظر به نحوه به کارگیری نیروهای شرکتی، حجمی و طرح های عمرانی در آینده است و بخشی از تغییرات ناظر به سامان دهی نیروهای غیررسمی فعلی میباشد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، طرح «سامان دهی استخدام کارکنان دولت» که با استناد به گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به طرح «سامان دهی نیروهای طرف قرارداد با شرکت های پیمانکاری تأمین نیروی انسانی در دستگاه های موضوع ماده (29) قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی» تغییر عنوان یافته بود، پس از آنکه کلیات آن در تاریخ 5/5/1401 در صحن علنی مجلس به تصویب رسید، برای بررسی دقیق تر به کمیسیون اجتماعی بازگردانده شد.
پس از بررسی طرح در کمیسیون اجتماعی، عنوان مصوبه نهایی کمیسیون اجتماعی به طرح «سامان دهی کارکنان دستگاه های موضوع ماده (29) قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران» تغییر یافته است.
تغییرات طرح در مصوبه کمیسیون، حول دو محور عمده انجام شده است، بدین ترتیب که بخشی از اصلاحات ناظر به نحوه به کارگیری نیروهای شرکتی، حجمی و طرح های عمرانی در آینده است (ماده واحده) و بخشی از تغییرات ناظر به سامان دهی نیروهای غیررسمی فعلی (تبصره «2») می باشد.
در ادامه اهم نظرات مرکز پژوهشهای مجلس به صورت خلاصه وار، قابل مشاهده است.

انتهای پیام/.


کد مطلب: 5107

آدرس مطلب :
https://www.asrgomrok.ir/news/5107/آخرین-وضعیت-طرح-ساماندهی-کارکنان-دولت-اصلاح-بکارگیری-نیروهای-شرکتی-غیر-رسمی-ها

عصرگمرک
  https://www.asrgomrok.ir