کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پایان عملیات پروازهای اربعین/سازمان هواپیمایی: انتقال زائران تا پایان ماه صفر ادامه دارد

30 شهريور 1401 ساعت 15:50

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از پایان عملیات پروازهای اربعین حسینی خبر داد و گفت:در ایام اربعین ۲۰۸۴ سورتی پرواز در مسیر رفت و برگشت انجام شد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، محمدی محمدی‌بخش یادآور شد: با رایزنی گسترده، حضور میدانی در عراق و برگزاری جلسات فشرده با طرف های عراقی، مجوز پروازها از 120 مجوز در هفته به 1000 مجوز افزایش یافت.
وی با یادآوری این‌که پروازهای فوق‌العاده از مراکز استانها به نجف و بغداد و همچنین از استان‌های مختلف به فرودگاه‌های غرب کشور از جمله آبادان، ایلام، اهواز و کرمانشاه انجام شد، افزود:‌ ترمینال سلام فرودگاه حضرت امام (ره) و 20 فرودگاه اردبیل، ارومیه، اراک، اصفهان، اهواز، بندرعباس، پیام، تبریز، رشت، ساری، شاهرود، شیراز، کرمان، کرمانشاه، گرگان، لارستان، لامرد، مشهد، مهرآباد تهران و یزد برای خدمت رسانی در انتقال زائران گرامی تجهیز و آماده شدند.
وی با بیان این‌که ارگان‌های نظامی و انتظامی دست‌اندرکاران صنعت  هوایی با تمام نیرو و تجهیزات برای تامین رفاه و امنیت زائران بسیج شدند، تصریح کرد: در ایام اربعین 2084 سورتی پرواز در مسیر رفت و برگشت انجام شده و در بازه زمانی 12 تا 30 شهریور 257087 زائر جابجا شدند.
رئیس سازمان هواپیمایی کشور با تاکید بر این‌که عملیات انتقال زائران تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، اضافه کرد:‌ در این دوره تنها یک پرواز به‌دلیل نقص فنی در کشور عراق با تاخیر طولانی مواجه شد که با صبوری زائران گرامی، مدد و همکاری صمیمانه شرکت‌های هواپیمایی و اعزام 6 پرواز جایگزین، مسافران این پرواز به کشور بازگردانده شدند.
انتهای پیام/.


کد مطلب: 4426

آدرس مطلب :
https://www.asrgomrok.ir/news/4426/پایان-عملیات-پروازهای-اربعین-سازمان-هواپیمایی-انتقال-زائران-ماه-صفر-ادامه

عصرگمرک
  https://www.asrgomrok.ir