کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ایجاد دفتر مشترک گسترش همکاری‌های حمل‌ونقل بین ایران و قطر/اختصاص ۷۵۰۰بلیت به ایران برای هر بازی جام‌جهانی

29 شهريور 1401 ساعت 15:16

وزیر راه و شهرسازی کشورمان از تفاهم با وزیر حمل‌ونقل قطر برای ایجاد دفتر مشترک میان دو کشور با هدف توسعه روابط حمل‌ونقل و رفع آنی مشکلات در این حوزه خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، جاسم‌بن‌السیف‌السلیطی وزیر حمل‌ونقل قطر به همراه هیأت همراه صبح امروز با رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی کشورمان دیدار و درباره موضوعات مختلف به رایزنی پرداختند.
 در این دیدار بر توسعه روابط دو کشور در حوزه‌های حمل‌ونقل دریایی، هوایی و تراتزیت بین‌المللی تاکید شد.
همچنین در این نشست در خصوص مسائل مختلف مربوط به مسابقات جام جهانی و تسهیل سفر و اقامت ایرانی‌ها طی این ایام رایزنی شد.
طی این دیدار نماینده وزارت ورزش و امور جوانان اعلام کرد که برای هر یک از بازی‌های جام جهانی ۷ هزار و ۵۰۰ بلیت به کشور ایران از سوی کشور قطر اختصاص یافته است.
در این نشست همچنین اعلام شد که طی ۶ ماهه نخست امسال حجم مبادلات کالاهای ایرانی از بنادر بوشهر و دیر به بنادر قطر با ۲۰ درصد افزایش همراه شده است.
وزیر راه وشهرسازی کشورمان در این دیدار ضمن تاکید بر وجود فرصت‌های زیاد همکاری برای ایران و قطر، بر ایجاد دفتر مشترک میان دو کشور برای همکاری‌ها در حوزه حمل‌ونقل تاکید کرد.
وزیر حمل‌ونقل قطر نیز با بیان اینکه ارتباطات‌ میان دو کشور برادرانه و عمیق است، ایجاد دفتر مشترک را که از سوی وزیر راه و شهرسازی ایران مطرح شد، امری ضروری برای توسعه این روابط دانست.
انتهای پیام/.


کد مطلب: 4400

آدرس مطلب :
https://www.asrgomrok.ir/news/4400/ایجاد-دفتر-مشترک-گسترش-همکاری-های-حمل-ونقل-بین-ایران-قطر-اختصاص-۷۵۰۰بلیت-بازی-جام-جهانی

عصرگمرک
  https://www.asrgomrok.ir