کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و سازمان انرژی اتمی تفاهم نامه پرداخت وام امضا کردند

27 شهريور 1401 ساعت 11:43

با حضور «محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی و دکتر «سید سعید شمسی نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تفاهم نامه همکاری پرداخت وام قرض‌الحسنه به کارکنان سازمان انرژی اتمی امضا شد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، بر اساس این تفاهم نامه، ارائه خدمات متنوع بانکی و استفاده بهینه از ظرفیت های ۲ مجموعه در دستور کار قرار گرفت.
در ابتدای مراسم امضای تفاهم نامه، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران، با اشاره به عملکرد بانک، بر ترویج فرهنگ قرض الحسنه تأکید و از روند رشد آن در میان آحاد جامعه ابراز رضایت کرد.
شمسی نژاد همچنین بر ضرورت حمایت از کارکنان سازمان انرژی اتمی به عنوان یکی از پیشروترین سازمان های کشور در حوزه استراتژیک علم، تأکید کرد و گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران آماده ارائه خدمات مختلف و طرح های متنوع وام به کارکنان این سازمان است.
در ادامه رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به مزایای بانکداری بر مبنای شریعت و عقد قرض الحسنه ابراز امیدواری کرد تا با گسترش این نوع بانکداری شاهد استفاده هر چه بیشتر مردم از این خدمات باشیم.
اسلامی تفاهم نامه منعقد شده بین سازمان انرژی اتمی و بانک قرض الحسنه مهر ایران را نشانه عظم جدی ۲ مجموعه در همکاری با یکدیگر دانست.
انتهای پیام/.


کد مطلب: 4366

آدرس مطلب :
https://www.asrgomrok.ir/news/4366/بانک-قرض-الحسنه-مهر-ایران-سازمان-انرژی-اتمی-تفاهم-نامه-پرداخت-وام-امضا-کردند

عصرگمرک
  https://www.asrgomrok.ir