کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زمینه برای واردات واکسن کرونا توسط بخش خصوصی هموار شود

13 مرداد 1400 ساعت 12:07

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر روند واردات واکسن توسط شرکت‌های خصوصی به خاطر روابط دست و پاگیری که سازمان دارو و غذای وزارت بهداشت و درمان برای آن‌ها تعیین کرده، کند شده و مقرر شد مساعدت شود تا بتوانند واکسن بیشتری را وارد کنند.


به گزارش عصرگمرک به نقل فارس، سیدمسعود خاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت بحرانی کرونا اظهار داشت: در این مدت به کادر درمان فشار زیادی وارد شده است و ظرفیت بیمارستان‌های استان اصفهان تکمیل شده است، کادر درمان خسته و فرسوده شدند و باید پیک فعلی کاهش پیدا کند تا فشار بیشتری به کادر درمان وارد نشود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش روزانه بیماران کرونایی در استان اصفهان افزود: در کنار افزایش بیماران کرونایی باید بیماران تصادفی و تروما را هم اضافه کرد، باید سیاست‌هایی برقرار شود که فشار از کادر درمان برداشته شود.
وی با اشاره به روند واکسیناسیون در کشور بیان کرد: در حال حاضر با واکسن‌های وارداتی و تولید داخل واکسیناسیون در کشور و استان اصفهان دنبال می‌شود که در واردات واکسن تسریع شده و تعداد قابل توجهی واکسن در حال وارد شدن است.
خاتمی با بیان اینکه شرکت‌های دولتی و خصوصی برای واردات واکسن وارد کار شدند و اگر این مساعدت بیشتر شود، وضعیت بهتر می‌شود، ادامه داد: شرکت‌های خصوصی گزارش کار خود را در کمیسیون بهداشت ارائه دادند.
 


کد مطلب: 1102

آدرس مطلب :
https://www.asrgomrok.ir/news/1102/زمینه-واردات-واکسن-کرونا-توسط-بخش-خصوصی-هموار-شود

عصرگمرک
  https://www.asrgomrok.ir