کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بورس با سبزپوشی هفته را به پایان رساند

21 فروردين 1403 ساعت 16:17

امروز (سه شنبه) شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات بازار سرمایه، بیش از ۷ هزار واحد قد کشید.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با افزایش ۷ هزار و ۴۶ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۹۰۰ واحدی قرار گرفت و برای سومین روز متوالی در هفته جاری صعودی شد و با سبزپوشی به تعطیلات عید سعید فطر رفت.
در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس، نیز با رشد ۱ هزار و ۷۴۲ واحدی در ارتفاع ۷۵۱ هزار و ۳۱۹ واحدی قرار گرفت.
در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بازار بورس تهران به ۷۸ همت و ۴۳۶ میلیارد تومان رسید و تعداد ۳۵۴ هزار و ۷۲۹ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.
در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نمادهای، فولاد، فملی، فارس، نوری، شپنا، وپارس و شبندر بیشترین تاثیر بر رشد شاخص کل بورس تهران، داشتند.
شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با افزایش ۱۵ واحدی در ارتفاع ۲۵ هزار و ۳۹۶ واحدی قرار گرفت؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۴ همت و ۱۷۶ میلیارد تومان رسید و تعداد ۱۹۰ هزار و ۵۹۰ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.
در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های فزر، ارفع، سرچشمه، مادیرا، ثپردیس و توربل بیشترین تاثیر بر رشد و نماد خاور بیشترین تاثیر بر ریزش شاخص کل فرابورس ایران، داشتند.
انتهای پیام/.


کد مطلب: 10110

آدرس مطلب :
https://www.asrgomrok.ir/news/10110/بورس-سبزپوشی-هفته-پایان-رساند

عصرگمرک
  https://www.asrgomrok.ir